Welcome to Dorset Subaru Owners Club


:IMPORTANT MESSAGE:
* As a Guest you will not be able to view all content of the forum, please Register for full access

* Please post an Intro in the New Members section before posting anywhere else.

* Join Photobucket in order to gain best results regarding posting pictures.

* Firefox seems to be the best browser option for viewing the forum.

Regards
The Admin Team


Home of Dorset Subaru
HomeHomeCalendarRegisterLog in

Share | 
 

 The return of.....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:10 pm

Lollz is back!!! bliss bliss bliss

Missed you. lol lol lol
Back to top Go down
marky777
.
.
avatar

Number of posts : 2082
Location : The watering hole
Age : 40

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:14 pm

Welcme back Loll's bliss Very Happy

_________________
You went full Retard,..........Never go full Retard
Back to top Go down
ollie3000
.......
.......
avatar

Number of posts : 1352
Location : bournemouth
Age : 30

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:15 pm

i saw you today down castle lane Smile
Back to top Go down
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:29 pm

ollie3000 wrote:
i saw you today down castle lane Smile

Were you in your scoob? Did you wave? dunno dunno dunno

I got blanked by loads today! cry cry cry
Back to top Go down
scuuby
.
.
avatar

Number of posts : 2977
Location : bournemouth
Age : 35

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:31 pm

Wahey!! Welcome back lolls!

_________________
WWW.DSOC.CO.NR
Dorset Subaru Owners Club
Back to top Go down
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:35 pm

scuuby wrote:
Wahey!! Welcome back lolls!


Cheers Mr.Merritt!!! cool
Back to top Go down
beezor
..
..
avatar

Number of posts : 5139
Location : Bounemouth
Age : 45

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:37 pm

Who are you? dunno

_________________


WWW.DSOC.CO.NR
Dorset Subaru Owners Club
Back to top Go down
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:40 pm

beezor wrote:
Who are you? dunno

I'm your wife!!! Now get in the kitchen and make me a cuppa and a snack! bliss bliss bliss
Back to top Go down
Tiny Tim
.......
.......
avatar

Number of posts : 5006
Location : At a petrol station
Age : 36

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:41 pm

Standards are dropping.
Back to top Go down
http://www.dsoc.co.nr
beezor
..
..
avatar

Number of posts : 5139
Location : Bounemouth
Age : 45

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:41 pm

Lollypops wrote:
beezor wrote:
Who are you? dunno

I'm your wife!!! Now get in the kitchen and make me a cuppa and a snack! bliss bliss bliss
You have got 2 hopes! cool1

_________________


WWW.DSOC.CO.NR
Dorset Subaru Owners Club
Back to top Go down
gazb
.......
.......
avatar

Number of posts : 511
Location : Bournemouth
Age : 51

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:45 pm

Welcome back. Smile
Back to top Go down
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:45 pm

Tiny Tim wrote:
Standards are dropping.

Oh jog on Tim! evilgrin
Back to top Go down
Tiny Tim
.......
.......
avatar

Number of posts : 5006
Location : At a petrol station
Age : 36

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:46 pm

I don't DO jogging nope
BUT I DO do dogging Very Happy
Edited for accuracy!
Back to top Go down
http://www.dsoc.co.nr
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:48 pm

Tiny Tim wrote:
I don't DO jogging nope

You would for a bus! nope nope nope
Back to top Go down
Tiny Tim
.......
.......
avatar

Number of posts : 5006
Location : At a petrol station
Age : 36

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:48 pm

lol
Back to top Go down
http://www.dsoc.co.nr
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:50 pm

Tell us more about your dogging experiences!!!!!! evilgrin
Remember when Ronster used to call you 'The Dogger!'?
Back to top Go down
Tiny Tim
.......
.......
avatar

Number of posts : 5006
Location : At a petrol station
Age : 36

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:52 pm

Don't get to do much of that on the bus.

Yeah I remember, totally random at your BBQ!
Back to top Go down
http://www.dsoc.co.nr
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 2:58 pm

Tiny Tim wrote:
Don't get to do much of that on the bus.

Yeah I remember, totally random at your BBQ!

Dogger Tim!!! evilgrin
Even more reason to get a wriggle on with the leggy!!! Ill be chief tea and cake girl while its getting sorted!!! king king king
Back to top Go down
beezor
..
..
avatar

Number of posts : 5139
Location : Bounemouth
Age : 45

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:00 pm

More chance of Bly finishing the mk1 than Tim finishing the leggy! taunt

_________________


WWW.DSOC.CO.NR
Dorset Subaru Owners Club
Back to top Go down
marky777
.
.
avatar

Number of posts : 2082
Location : The watering hole
Age : 40

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:01 pm

Tim the notorious "bus dogger" rofl

_________________
You went full Retard,..........Never go full Retard
Back to top Go down
mrsmarky777
.......
.......
avatar

Number of posts : 353
Location : New Milton
Age : 39

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:01 pm

welcome back bliss
Back to top Go down
Tiny Tim
.......
.......
avatar

Number of posts : 5006
Location : At a petrol station
Age : 36

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:07 pm

beezor wrote:
More chance of Bly finishing the mk1 than Tim finishing the leggy! taunt

Too busy buying goodies mate Embarassed
Back to top Go down
http://www.dsoc.co.nr
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:12 pm

mrsmarky777 wrote:
welcome back bliss
Cheers mate. gangsta
You need to change your vehicle details on here! dunno
Back to top Go down
mrsmarky777
.......
.......
avatar

Number of posts : 353
Location : New Milton
Age : 39

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:14 pm

Lollypops wrote:
mrsmarky777 wrote:
welcome back bliss
Cheers mate. gangsta
You need to change your vehicle details on here! dunno

tbh i'd forgotten even how to post a reply rofl
Back to top Go down
Lollypops
.......
.......
avatar

Number of posts : 1816
Location : in the kitchen, bakin awesum celebration cakes!!!
Age : 37

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:16 pm

mrsmarky777 wrote:
Lollypops wrote:
mrsmarky777 wrote:
welcome back bliss
Cheers mate. gangsta
You need to change your vehicle details on here! dunno

tbh i'd forgotten even how to post a reply rofl

eek eek eek
Back to top Go down
mrsmarky777
.......
.......
avatar

Number of posts : 353
Location : New Milton
Age : 39

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:24 pm

i know Embarassed
Back to top Go down
marky777
.
.
avatar

Number of posts : 2082
Location : The watering hole
Age : 40

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 3:37 pm

slap you post then you buy parts from

HPB simples bliss

_________________
You went full Retard,..........Never go full Retard
Back to top Go down
scoobyss&k
...
...
avatar

Number of posts : 2264
Location : southbourne
Age : 43

PostSubject: Re: The return of.....   Tue Mar 26, 2013 9:30 pm

Welcome back lolls Very Happy
Back to top Go down
Timmy2Stroke
.......
.......
avatar

Number of posts : 1297
Location : Poole
Age : 24

PostSubject: Re: The return of.....   Wed Mar 27, 2013 5:35 am

Welcome back Lols Very Happy
Back to top Go down
scoobynutter
.....
.....
avatar

Number of posts : 2813
Location : co-ordinating somewhere in DORSET
Age : 25

PostSubject: Re: The return of.....   Wed Mar 27, 2013 11:16 am

Tiny Tim wrote:
Standards are dropping.

+1 taunt

_________________
I am The Turd

WWW.DSOC.CO.NR
Dorset Subaru Owners Club
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: The return of.....   

Back to top Go down
 

The return of.....

View previous topic View next topic Back to top 

 Similar topics

-
» UPDATE: Return of the Quebec Nordiques? "Possible", say RDS, Corus Sports, other sources
» s13 isis dual 3" pipes and low pressure p/s return line
» Radulov: Return of the Preds'' Prodigal Son?
» AMC 199cc gear selector return spring
» Tommy Walsh Could Return for O'Rahilly's.
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: General :: New Members-
Jump to: